Organisatie

Complimenten en feedback

Wij vinden het belangrijk om te weten wat u van onze dienstverlening vindt. Het is fijn te horen wat er goed gaat en wat we nog kunnen verbeteren.

Complimenten en feedback

Bent u tevreden over onze dienstverlening? Dan horen onze medewerkers dat graag van u. U kunt ook uw waardering geven via Zorgkaart Nederland. Zo helpt u andere mensen in hun keuzeproces voor een woonzorgcentrum.

 

Ga naar Zorgkaart Nederland

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht? Kom dan naar onze medewerkers om te kijken of u er samen uit kunt komen. Lukt dit niet? Dan kunt u een klacht indienen of contact opnemen met onze klachtenfunctionaris of onze cliëntvertrouwenspersoon.

 

Download de klachtenregeling

Cliëntvertrouwenspersoon

Onze cliëntvertrouwenspersoon ondersteunt bewoners en cliënten van de Westerkim. Bijvoorbeeld als er onduidelijkheden zijn over de woon- en leefomgeving. Maar ook als iemand ontevreden is en dat zelf onvoldoende duidelijk kan maken.  De cliëntvertrouwenspersoon probeert tot oplossingen te komen door zaken te onderzoeken en in gesprek te gaan met medewerkers. Als het nodig is, helpt de cliëntvertrouwenspersoon de bewoner of cliënt bij het indienen van een klacht.

 

Onze cliëntvertrouwenspersoon is Tom Thomas. Hij is bereikbaar op 0620593655 en via de mail. U kunt ook via de receptie een afspraak maken met de cliëntvertrouwenspersoon.

 

Klachtenfunctionaris

Onze klachtenfunctionaris ondersteunt cliënten, bewoners en hun familieleden als zij een klacht willen indienen. Hierbij werkt de klachtenfunctionaris volgens de klachtenregeling gebaseerd op de West Kwaliteit, Klachten en Geschillen in de Zorg.

 

Onze klachtenfunctionaris is Geert Wubs, Hij is bereikbaar op 0631499191 en via de mail. U kunt ook via de receptie een afspraak maken met de klachtenfunctionaris.